New York

مقدمه

چت بات ها امروزه تبدیل به موضوعی داغ و مهم در دنیای اینترنت شده اند. چت بات ها به عنوان جایگزینی عالی و توانا برای وب سایت ها، اپلیکیشن ها و نرم افزارها شناخته شده اند و اهمیت آنها روز به روز بیشتر می شود. نرم افزار تلگرام یکی از قویترین چت بات ها را در میان تمام پیام رسان های دنیا با امکاناتی که تقریبا در میان تمام پیام رسان ها بی نظیر است ارائه می دهد و چه بهتر که کمال استفاده را از این امکان انجام دهیم.

ربات پیشرفته و کامل طب دایرکتوری ابزاری بسیار عالی جهت ارتباط و خدمات در اختیار شما قرار می دهد.

اطلاعات صفحه

مراجعه به آدرس های اینترنتی و مشاهده و پیمایش محتوای صفحات وب برای بسیاری از کاربران کاری ساده نیست. پس چه بهتر که اطلاعات شما از کانالهای دیگری هم در اختیار کاربران قرار بگیرد. بیایید فرض کنیم شما صفحه ای با شناسه انگلیسی yourname ثبت نموده اید. حالا صفحه شما به آدرس اینترنتی https://tebd.ir/yourname قابل دسترس خواهد بود. اما این نیمی از ماجرا هم نیست!
ربات تلگرامی طب دایرکتوری به با آی دی @tebdirbot و نشانی اینترنتی http://t.me/tebdirbot هم خدماتی بی نظیر ارائه می دهد. بلافاصله پس از ایجاد صفحه در صورتی که کاربران شناسه انگلیسی شما را به صورت /yourname و یا yourname در ربات تایپ کنند، اطلاعات صفحه شما در ربات نمایش داده می شود. دسترسی به اطلاعات شما در ربات از طریق لینک مستقیم هم امکان پذیر است. در صورتی که لینک http://t.me/tebdirbot?start=yourname در هرجا کلیک شود کاربر به ربات تلگرامی طب دایرکتوری هدایت خواهد شد و با فشردن دکمه استارت می تواند اطلاعات صفحه شما را مشاهده کند. این اطلاعات شامل تصویر لوگو، عنوان و زیرعنوان، اطلاعات تماس، توضیح بیشتر، مقالات و اطلاعات مکانی خواهد بود. همچنین کاربران می توانند از طریق این کارت ویزیت تلگرامی، به سادگی و در داخل محیط پیام رسان، به صفحه یا مقالات شما کامنت یا سوال ارسال کنند. و یا مقالات شما را مطالعه کنند.

مدیریت صفحه

اگر در ربات لوگین کنید (با طی چند مرحله ساده) می توانید از طریق آن اطلاعات صفحه خود را به سادگی تغییر دهید و به این ترتیب نیازی نخواهید داشت برای هر تغییر کوچکی وارد پنل کاربری خود شوید به راحتی و از طریق یک موبایل ساده بیشتر اطلاعات اساسی صفحه قابل تغییر خواهند بود.
از سوی دیگر اگر کاربری به صفحه یا مقالات شما، کامنت یا سوالی ارسال کرد این کامنت یا سوال بلافاصله در ربات به نمایش خواهد آمد و شما می توانید به آن پاسخ دهید، حذف کنید و یا سایر موارد مدیریتی را بر آن اعمال کنید.

چند نمونه

سایت طب دایرکتوری هم در این سایت صفحه برای خود ایجاد کرده تا از امکانات خودش به خوبی جهت ارتباط و اطلاع رسانی با کاربران استفاده کند!

آدرس صفحه: tebd.ir/tebdir پس می توانید با استفاده از لینک  http://t.me/tebdirbot?start=tebdir و یا تایپ عبارت tebdir و یا /tebdir در ربات، اطلاعات صفحه را در در ربات هم مشاهده کنید. این مقاله هم یکی از مقالات همین صفحه است که با فشردن دکمه مقالات می توانید این مقاله و سایر مقالات طب دایرکتوری را مشاهده کنید. همچنین صفحه https:// tebd.ir/yourname هم یک صفحه واقعی است که می توانید به عنوان یک صفحه مثالی و نمونه آنرا مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ

پرسش های خود را در زمینه مسائل مرتبط با این صفحه در اینجا مطرح کنید. با عضویت و ورود به سایت نیازی به تکمیل فیلدهای فرم نخواهید داشت.

در صورتی که قبلا در ربات عضو شده اید، می توانید با وارد کردن شناسه ای که ربات به شما می دهد یا نام کاربریتان در پیام رسان تلگرام، پاسخ به پرسش خود را در ربات دریافت کنید.

ربات تلگرام خدمات بی نظیری ارائه می دهد؛ یکی از این خدمات امکان ارسال پرسش به عموم متخصصین یک رشته وهمچنین ارسال پرسش به یک فرد یا مرکز خاص است. به سادگی با آی دی:

@tebdirbot

ویا فشردن دکمه زیر عضو شوید: