New York
همه ما در اطراف خود با مواردی مانند عدم قرینگی ابروها و لب‌ها، از دست دادن ابرو و مژه‌ها به علت شیمی‌درمانی و ... مواجه و گاه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با این موارد درگیر شده‌ایم و ازلحاظ روحی و روانی روی ما تأثیر گذاشته است.

معنای لغوی واژه میکروپیگمنتیشن، کاشت رنگ‌دانه‌های ایمن در قسمت فوقانی لایه درمیس پوست است. این تکنیک در حال حاضر بیشتر در آرایش دائم کاربرد دارد و از طریق آن می‌توان زیبایی طبیعی را به افراد هدیه کرد.

 تفاوت پیگمنت با تاتو در روش اجرای آن و همچنین بدون درد و خونریزی بودن آن است که در نتیجه التهاب کمتری را در افراد ایجاد می‌کند. در گذشته فردی که تاتو انجام می‌داد ممکن بود تا مدت‌ها از فعالیت‌ها روزانه خود دور شود یا نتواند در اجتماع ظاهر شود ولی در این روش پیگمنت، بسته به نوع پوست و ویژگی‌های بدن افراد، التهاب و زخم بسیار کم است. لازم به ذکر است که در پیگمنت به دلیل استفاده از کارتریج‌های یکبار مصرف و رنگ‌های تست‌شده، ایمنی و بهداشت کار بسیار بالا و خطر انتقال بیماری در این تکنیک بسیار کم است.
 همچنین می‌توان از میکروپیگمنتیشن در مواردی مانند بهبود ظاهر پلک‌ها، اضافه کردن یا جایگزین کردن ابروها، بهبود خط لب پس از ضربه یا جراحی، خط چشم دائمی، تقویت مژه برای مژه‌های کم‌پشت، قرینه‌سازی ابروها، مخفی کردن قسمت‌های بی‌مو در بیماران دارای جای زخم روی فرق سر، پیگمنت پلک برای افرادی که از لنز تماسی استفاده می‌کنند، افراد مبتلا به پیرچشمی یا زنانی که به آرایش چشم معمول آلرژی دارند و ... استفاده کرد.
 بر اصول بهداشتی، زیبایی افراد را با حفظ حالت طبیعی افزایش داد. به‌منظور رعایت استانداردهای بهداشتی اتحادیه اروپا و کنترل عفونت، کارتریج‌های یکبار مصرف برای دستگاه طراحی‌شده است. با توجه به ظریف بودن سوزن‌های این دستگاه، درد حاصل از این کار به‌شدت کاهش‌یافته است و می‌توان به جرأت، کلمه پیگمنت بدون درد را به کار برد.

با توجه به ظریف بودن سوزن‌های این دستگاه، درد حاصل از این کار به‌شدت کاهش‌یافته است.

موارد استفاده از روش میکروپیگمنتیشن به‌طور خلاصه عبارت‌اند از:

  • افزایش تراکم ابروها
  • تغییر فرم و شکل‌دهی به ابروهای بی فرم
  • پررنگ کردن خط مژه و ترسیم خط چشم بسیار طبیعی
  • ایجاد رژ لب دائمی یا سایه و خط لب
  • پرتراکم نشان دادن نواحی خالی موی سر ریش و ...
  • کمرنگ کردن و یا از بین بردن دائمی لک‌های بدن از طریق همرنگ‌سازی
  • ترمیم هاله سینه در افرادی که جراحی داشته‌اند

     

پرسش و پاسخ

پرسش های خود را در زمینه مسائل مرتبط با این صفحه در اینجا مطرح کنید. با عضویت و ورود به سایت نیازی به تکمیل فیلدهای فرم نخواهید داشت.

در صورتی که قبلا در ربات عضو شده اید، می توانید با وارد کردن شناسه ای که ربات به شما می دهد یا نام کاربریتان در پیام رسان تلگرام، پاسخ به پرسش خود را در ربات دریافت کنید.

ربات تلگرام خدمات بی نظیری ارائه می دهد؛ یکی از این خدمات امکان ارسال پرسش به عموم متخصصین یک رشته وهمچنین ارسال پرسش به یک فرد یا مرکز خاص است. به سادگی با آی دی:

@tebdirbot

ویا فشردن دکمه زیر عضو شوید: